Last Updated:

Nå e ei så FORBANJA

Categories Blogg

Nå sier jeg det samme som han Kjell Kjellesen, “Nå ei e fly FORBANNA, og det er ikke uten grunn. Jeg var å tok allergitest i dag, og hvilke lås tror du de hadde på toalettdøren? De usynlige knappene for F…… , som jeg har skrevet om en gang før HER. Jeg ventet til jeg hadde tatt testen og spurte om hun som tok testen kunne åpne for meg, noe hun gjorde. Tissetrengt som jeg var smalt jeg igjen døren, og gjorde meg ferdig, vasket hendene og skulle gå ut og hjem. TROR du ikke at de hadde samme …………………. låsen på innsiden av døren også, så jeg kom meg ikke ut igjen. Men jeg fant telefonnr til kontoret og ringte, men de hadde tatt lunsj! Jeg har faktisk klaustrofobi, så dette var veldig ubehagelig, det var nå heldigvis ikke av de minste toalettene jeg har vært på, det var også stellerom heldigvis. Og der satt jeg, i tre kvarter å glodde, før de tok telefonen på kontoret, og kom å åpnet. DETTE ER FAKTISK MER EN UAKSEPTABELT! Jeg sa noen pauliord til hun som åpnet, men det var jo ikke hennes dør, men de skulle ta det opp med huseieren.

Hadde du klart å lest dette?

De er tydeligvis ikke bare meg som har forsøkt å bryte seg ut fra do!

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#FLYFORBANNA #umuligelåseriofetligebygg. #ulovligelåser #tissetrengtkunfordemedørneblikk #Universelutforming? #morsmiddag

4 kommentarer

4 thoughts on “Nå e ei så FORBANJA

    1. Det er helt sant, jeg ser ikke disse knappene med briller en gang. Men dette var dessverre ikke sant det var en aprilspøk, beklager jeg lurte deg ❤️. Ha en vin lørdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *