I går hadde jeg kylling med Maurisk inspirert salat og pita, jeg fikk rester av kylling, og fortsatt dressing etter Big mack wrap og den måtte jo spises opp. Og i dag passet det perfekt med super enkel middag.

 

 

 

 

Her kan man skalte og valte i det man liker og har, for dette var restemiddag for min del.

Ca. 1 overlår eller andre rester fra kylling

1-2 torillalefse

Litt valgfri salat, jeg hadde isbergsalat, den er sprø, og holder seg lenge i kjøleskapet.

1 tomat

1/2 avokado

Dressing jeg hadde fra før, eller så bruker du den du liker og har.

Litt vårløk om du har.

Varm lefsene. Del kylling, salat og grønnsakene, og ha det på lefsene, og ha på dressing om man ønsker det.

 

#tortilla #morsmiddag #helgemat #Middag #middagstips #Godt #sunt #enkelt #fredagsmiddag #fredag# #helg #kos #glutenfritt #melkefritt #Allergi #matfrabunnen #hjemmelaget #restervakylling #restemat #spisoppmaten #laggurmetmatavrester

8 kommentarer

8 thoughts on “Tortilla med rester av kylling

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *