I går hadde vi karrigryte, og det ble litt mye kylling, så da bestemte vi oss for å ha tortilla av restene i dag, og det passet godt etter jeg for første gang i år kom meg opp til Norgesplassen.

Tortillalefse (glutenfri for min del)

Rester av ferdig steikt  kylling eller man kan steike kylling selv, det behøves ikke så mye kylling pr. pers. til slik mat, for oss to var det gjerne mellom 100-150 g som vi delte på to.

Tomat

Agurk

Avokado

Ruccola

Isbergsalat

Hjemmelaget dressing

Dressing kan stå nokså lenge i kjøleskapet, bare den er dekket til. Jeg har spist hjemmelaget dressing 2 uker etter den var laget, og den var like god. Men alt kommer an på temperatur og oppbevaring.

Man kan legge til og trekke fra det man har og liker, for tortilla er en ypperlig måte å bruke rester i.

 

Del gjerne innlegget med venner og familie 😊 Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

2 kommentarer

2 thoughts on “Tortilla med rester av kylling

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *