Norgesplassen ble en seier!

Categories Blogg, Ut på tur

Det var en liten sier for meg i går da jeg klarte å gå opp til Norgesplassen, selv om vi tok taxi opp til der grusen begynte. Langt nok ble det for meg uanet, for da vi kom hjem hadde  vi gått 1.2 mil, noe som gjerne er litt i overkant enda. Jeg våknet stiv, men eller helt ok, så da er jeg veldig fornøyd, enda et skritt mot å bli frisk igjen. Normalt når vi er her nede så går vi turer på mange mil, om ikke daglig så stadig vekk.

Her kan du se noen av turnerne jeg har gåt her nede Karpadamen, våresplass osv.

Her er til Arguineguín

Ut på tur

På vei ned igjen hadde vi noen pauser, noe som var helt nødvendig for min del.

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

9 kommentarer

9 thoughts on “Norgesplassen ble en seier!

  1. Herlig! Well done! Sikkert lurt med en god pause i sola etter dette? 😉 Jeg har også gått en del i fjellene der. Sju turer til Anfi del Mar sørget for det. Har aldri gått helt til Norskeplassen, men kjørt opp dit en gang, eller kanskje var det bare nesten opp dit. Stakkars leiebil… 😀

  2. Ser dere koser dere masse både med flotte turer, soling og middagsretter du steller i stand. Bare å fortsette med det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *