Last Updated:

Taco med restene av ovnsbakt ørret

Categories Blogg, Fiskeretter, Tips til restemiddag

Vi hadde taco med rester av den ovnssteikte ørreten og hadde Marte sin nydelige salsa til. Tacokrydderet lage jeg selv og det finner du oppskriften på her. Vi hadde også hjemmelaget guacomole som du finer oppskrift på her

Ørreten som var rensket for skin og bein hadde jeg i litt vann og Tacokrydderet i en panne og varmet forsiktig opp.

Vi hadde også salat, sukkereter, mango, agurk og permasan inneholder ikke laktose.



Marte sin god sala

Det var crazy bananas godt
Dere får se meg i nåde for bilder er litt kastet inn, men jeg forsøker meg frem på det nye bloggsystemet og det er også crazy bananas men gjerne med ikke like stort positivt fortegn. He he men jeg har hørt man holder seg ung når man holder seg oppdatert og føller med i tiden 😉

#Taco #fisk #ørret #laks #spis #opp #maten #rester #hjemmelaget #tacokrydder #middag #middagstips #Morsmiddag #mors #middag #Glutenfri #Laktosefri #Godt #festmat #koldtbord #blogg #bloggtopp #matblogg #oppskrift

6 kommentarer

6 thoughts on “Taco med restene av ovnsbakt ørret

    1. Det er verd å forsøke om du elsker fisk, du kommer til å bli veldig positivt overasket. Etter jeg begynte å bruke fisk og mest ørret eller laks lager jeg nesten aldri andre varianter, det frister ikke. Men må innrømme jeg øgså syntes det hørtes rart ut først gangen jeg hørte om det 😉

    1. He he det ble litt kaotisk, men før orden kommer kaos har jeg hørt, men tusen takk. Begynner å få lit mer grep på det, men jammen tar dette tid. PJU!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *