Etter tunge julemiddager var det deilig med enkel og lett mat, og alle var enig om at pizza var topp. Jeg har hatt liggende en pizzabunn(glutenfri) i fryseren i lang tid, og da var det veldig deilig å slippe å lage den etter en ekstremt lat dag.

Min datter Marte hadde laget nydelig salsa lillejulaften så den ble sausen på pizzaen. Oppskriften finner du HER.

Jeg på:
Bogskinke
Tomater
Annanas
Paprika
Parmesan
Ruccula tok jeg på når pizaen var ferdig steikt.

Jeg hadde alt oppskåret på pizzabunnen og steikte den i rundt 20 minutter nesten nederste rist iovnen på rundt 200 grader.
Vi haddde en salat og guacamole til oppskrift på guacamole finner du HER

#taco #dipp, #pizza #pitabrød #oppskrift #hjemmelaget #enkel #knallgod #salsa #Rester #spis #opp #maten #ovnsteikt #Morsmiddag #mors #middag #middagstips #Blogg #matblogg #toppblogg #fest #hverdag #middag #glutenfri #laktosefri #melkefri #skinke

6 kommentarer

6 thoughts on “Pizza med skinke

    1. Tusen takk, det var i grunnen ikke meningen å legge denne ut i dag, men distre som er jeg ser jeg at det er akkurat det jeg har gjort 🙂 Ha en flott kveld du også.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *