Skive med karbonade og ertestuing

Categories Diverse retter, Retter med kjøttdeig

Jeg har mange ganger sett folk har lagt ut bilder på diverse middagsider av karbonade på brødskive med ertestuing. Dette har jeg aldri prøvd, og det står ikke på at det ikke ser godt ut, men rett og slett bare uvant. I går var dagen da det ble testet, og det var nydelig godt, nå elsker jeg ertestuing så det var en sikker vinner. De fleste har løk på, men det er jeg ikke så glad i, derfor ble det lit salat til i stede for.

Oppskrift på karbonader finner du HER.   Søker du på siden min finner du mange forskjellige varianter.

Ertestuing finner du HER

#karbonader #ertestuing #skive #middag #glutenfri #melkefri  #laktosefri

4 kommentarer

4 thoughts on “Skive med karbonade og ertestuing

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *