Last Updated:

Salat med reker, mango og ramsløkolje

Categories Salater, Skalldyr, Tips til restemiddag

Blå himmel og sol, da må det bli reker. Tenk å kunne sitte ute å spise reker, det er helt optimalt for meg. Jeg hadde litt mangosalat igjen, og mango passer utrolig godt til reker, har du ikke forsøk kombinasjonen, så GJØR DET 😀

I en salat så bruker  man det man har og liker, så her står du som vanlig fritt til å legge til eller å trekke fra 🙂

Jeg brukte:

Reker som jeg skreller selv liker jeg best

Isbegsalat

Ruccola

Lollorosso

Gul paprika

Avocado

Mango eller som meg rester etter mangosalat HER

Ramsløkolje HER

Litt lime hører til og en klatt med aioli HER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Salat, #reker, #rester, #mango, #middag, #lunsj , #Sommermat, #middagstips ,#hjemmelaget,  #Mat,  #Fra. #bunnen,  #Enkelt,  #godt , #sundt , #glutenfritt,  #melkefritt

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *