Last Updated:

Rock the Mountains GC

Categories Blogg

I fjord da vi var nedover til Puerto Rico, så var vi på biltur rundt på øyen, og kjørte forbi en campingplass/bar vi hadde sett flere ganger når vi har gått tur til “Våres plass”.

Vi har fått anbefalt å dra på “Rock the Mountains GC”, og i år fikk vi rotet oss til å kjøpe billetter. Det var tre forskjellige grupper som spilte og vi fikk god mat og transport frem og tilbake. Det er musikk fra 50. 60 og 70 tallet alt fra rock til blues, som blir blir spilt, og det er jo fantastisk musikk i mine ører.

 

 

Det  var tre grupper som spilte, og det som var aller gøyest glemte jeg å ta bilde av, men her er fb siden deres The Champions

Det som spilte var Bob Gorman, The Champions som jeg syntes var artigst og The tribut to Eagles. Det ble en opplevelse utenom det vanlige, så det kan anbefales.

 

 

Det var laget fint til rundt, så jeg hadde meg en liten rusletur for å ta noen bilder, og her er et lite utvalg av det.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

6 kommentarer

6 thoughts on “Rock the Mountains GC

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *