Last Updated:

Omelett med bacon og mozzarella

Categories Alle oppskrifter, Diverse retter, Eggeretter

Denne omeletten er den beste  jeg har spist i hele mitt liv. Den er kjempe sunn, enkel å lage og knallgod!

 

Dette hadde jeg i omeletten til 2 personer

1 liten løk

1/2  paprika

ca. 8 sneier bacon

1/2 med purreløk

Jeg hadde en kokt potet, som jeg hadde opp i for å få spist den, den er bare å kutte ut

Mini mozzarella av bøffelmelk (jeg har aldri sett denne i Norge, men da kan du bruke vanlig Mozzarella)

5-6

egg

Salt

Pepper

Spisskummen

Ruccola

Del løk og bacon i biter, og steik på pannen i smør eller olje, del paprikaen og poteten ha den i. Bland egg, salt og krydder godt sammen og ha det på pannen med resten. Vask og del purren i fine tynne biter og ha den på omeletten, sammen med mozzarellaen. Ha på ruccola rett før servering.

Vi hadde litt brød og en enkel salat med aioli til

Salaten bestod av :

Isbergsalat

Ruccola

Oliven

Agurk

Granateple

Aioli oppskrift på den finner du HER

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

6 kommentarer

6 thoughts on “Omelett med bacon og mozzarella

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *