Last Updated:

Våresplass og Karpedammen

Categories Blogg, Ut på tur

I går var vi på en tur jeg var med noen jeg møtte i fjord da jeg var aleine her nede.  Jeg spurte etter hvor jeg skulle gå, og de sa jeg kunne gå med det, det kan du lese om HER

Siden vi bor på andre siden av dalen tok vi taxi opp så langt veien går. Og så gikk vi oppover i rekke og rad. I dag hadde vi med oss en til som heter Tore.

 

 

VigikkforbiNorgesplassenogdetersukkertoppenviserpåbilde.

Man bare føller veien til det står skilt “Evindsplass og Våresplass”. Vår sti til Våresplass gikk til høyre innover.

Vi stoppet så vidt opp på Våres plass, før vi trakket videre mort Karpedammen.

Det var temmelig langt ned her.  Det vi ser er en campingplass der det også er Rock the Mountains GC

Dette er en hule som det har bod folk i

Etter Våresplass gikk vi videre inn til høyre, helt til stien delte seg igjen, da gikk vi til venstre.

Da ser vi karpedammen i bunnen. Det var skilpadder der også. Det var et skikkelig artig syn. Det var ikke så enkelt å ta bilde av det for det var et høyt gjerde rundt, naturlig nok. Så trasket vi videre og kom ned igjen på samme sted. Da vi kom til Puerto Rico hadde vi gått litt over 1.4 mil.

Siden vi ikke fikk tak i taxi så spiste vi litt og så gikk vi på besøk til Britt Elin og Karsten som også har kommet ned. Der fikk vi servert den beste Mojitoen og andre godsaker. En skikkelig koselig dag.

 

 

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#tur #grandcanaria #Puertorico #våresplass #Norgesplassen #sukkertoppen #Karpedammen

6 kommentarer

6 thoughts on “Våresplass og Karpedammen

  1. Det er skikklig flott å gå turer oppi terrenget der! 😀 Jeg har vært der mange ganger, men aldri gått så langt som dere! 🙂

  2. Sikkert fin temperatur også nå, ikke for varmt som på sommeren, og fint for fjellturer uten å svette for mye 🙂 Lag deg en fin dag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *