Reker, avokado og ruccola

Categories Alle oppskrifter, Skalldyr

Jeg fikk tak i noen fantastisk gode reker da jeg lagde Gratinert klippfisk med reker.  Så rekene har lagt i bakhode og mast på meg, og i dag var jo en perfekt dag for reker.

Beregn mellom 400-500 g reker pr. pers.

1/2 avokado pr pers.

Ruccola eller annen salat

Sitron eller lime

Majones

Skiver (glutenfri for min del)

Når rekene er pillet er det bare å nyte. God fredag!

Jeg er på utkikk etter sponsorer og samarbeidspartnere. Ta gjerne kontakt 😊

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#glutenfritt #laktosefritt #melkefritt #Matfrabunnen #hjemmelaget #godt #enkelt #middagstisp #Middag #Reker#Morsmiddag #matlei #fredag #fredagskos #Fredagsmiddag

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Reker, avokado og ruccola

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *