Quesadilla med rester av Kjøttsaus

Categories Alle oppskrifter, Diverse retter, Retter med kjøttdeig, Tips til restemiddag

Når jeg oppmuntrer andre til å spise rester, ja da må jeg også gjøre det. Dog er dette ikke rester i ordets rette forstand, for når jeg lager kjøttsaus HER med spageti lager jeg så mye at jeg kan fryse ned. De er en genial måte å forberede middag på travle dager der man knapt kommer hjem, før barna skal ut på trening igjen! Kjøttsausen  bruker jeg også til pizza, pitabrød, tortilla osv. men i dag ble det Quesadilla. Det er utrolig godt, og når man bare kan varme fyllet , og ta raspet ost ut av fryseren HER, da er denne retten ferdig så snart den bare er varm nok. Jeg lagde litt chilimajonses HER til, det er så deilig med noe som sparker fra.

Til 2 personer:

6-8 tortillalefser (glutenfrie for min del, de er mye mindre en vanlige lefser)

Kjøttsaus/bolognese/pastasaus finner du oppskrift HER

Raspet ost man kan ta ut av fryseren finner du HER

Chilimajones finner du HER

Legg en tortillalefse i steikepannen eller på et steikebrett for å steike i ovnen (200 gr), ha på ost, og så kjøttsaus, så nytt lag ost, og lefse på topppen.

Snu lefsene etter noen minutter så det ikke blir brent, og slik at begge lefsesene får farge. Server gjerne med en salat og dressing, eller bare som den er.

Digg og enkel middag eller helgemat.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Quesadilla #Rester #Spisoppmate #redusermatsvinn #Resteravkjøttdeigogspagetti #Bolognas #pastasaus #matienfei #Easkmiddag #Middagpåfåminutter #hjemmelaget #matfrabunnen #glutenfritt #middagstips #forberedmiddagene #lagmassemiddagogfrysned

4 kommentarer

4 thoughts on “Quesadilla med rester av Kjøttsaus

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *