Pyntet til jul? Nop, ryddet i drivhuset.

Categories Blogg, Planter

Det er midt i oktober og høsten har sent flere skikkelige sterke vind og regndager for å minne meg om å slippe tak i sommeren. Vel sommer er vel svært overdrevet, for den regnet bort, så de stakars tomatplantene mine har ikke fått nok varme og sol. Jeg har fått nyte noe deilige søte tmater, men det er kun noen ekslusive få.

Men reddes det som reddes kan, og da henger jeg de opp med stilken. Jeg har lest et sted at de da modner lettere, og ikke råtnes så lett, og så langt kan dette se ut til å være rett.

Nå får tomatene nyte varmen i stuen, og jeg forhåpentligvis modne tomater.

Ha en nydelig fin mandag 💕

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til

#hage #balkongbonde #dyrkselv #diy #planter #terrassebonde #balkongbonde #Bonde #terrasse #dyrkpåterrassen #morsmiddag #tomatplanter #hvordanredderønnetomater #grønnetomater

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *