Pasta salat med rester av pasta

Categories Blogg, På sparebluss, Salater, Tips til restemiddag, Vegetar mat

Tips  til å spise opp pasta

Jeg hadde litt pasta igjen etter gårsdagens middag, og det var litt for lite til en middag til, og for mye til å kaste. Dessuten kaster man ikke mat uten man må.

Glutenfri pasta kan bli nokså hard når den har stått, så det kan være lurt å ha på litt vann med litt salt i å varme den litt før man har den i salaten, dessuten synes jeg lun pasta er bedre en helt kald.

Dette hadde jeg i:

Brokkoli som jeg forvellet(HER kan du se hva det er )noen bunter brokkoli,

Isbergsalat

Grønnkål (hold deg fast, fra terrassen min)

Tomat

Agurk

Avokado

Hardkokte egg

Chilimajones Oppskrift finner du HER

 

 

 

 

 

 

 

 

#Spis #opp #maten Salat #rester #av #pasta #Raskt #sunt #god t# Morsmiddag #vis #meg #din #middag #middagstips #vegetar

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *