Kylling med pasta og salat

Categories Kyllingretter

Hender det at du har dager der du i grunnen ikke gjør noe som helst, men du klarer å brenne middagen likevel? Vel det klarte jeg i dag! Siden jeg lagde mat til bare meg i dag tenkte jeg å bare frese søtpoteter i en teflonpanne. Og som sakt så gjort, jeg skrudde platen på fullt, gikk jeg inn i stuen og begynte å glo inn i skjermen, og glemte hele greiene. Helt til jeg hørte fresing og felande lyd fra kjøkkenet, og der var det sort røyk fra pannen, og søtpotetene var kremert. Da var det bare å finne en “plan B“, å det var å koke pasta.  Middagen ser litt uryddig ut, men pasta er ikke enkelt å holde styr på, så slik ble det i dag.

2 overlår av kylling(Er billigere filet, og bedre etter min mening) en  som jeg steikte enkelt og greit med salt og pepper på begge sider, i rundt 20 minutter.

Pasta(glutefri for min del)  kokte jeg etter anvisning på pakken i 10 minutter i rikelig vann med litt salt

Salat:

Isbergsalat

Granateple

Ananas

Avokado

Tomat

Agurk

Og jeg har en balsamicoeddik av basilikum som jeg hadde som dressing på salaten.

Enkelt og godt 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Salat #kylling #middag #pasta #Middag #middagstips #morsmiddag #Glutenfritt #melkefritt #Enkelt #godt #barn #barnevennlig  #vennlig #mat

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *