På sparebluss!

Categories Blogg, Grønnsaker, På sparebluss

I går da jeg var på butikken for å kjøpe sopp og ruccola lå det masse grønnsaker i kassen med grønnsaker som vill reddes. Og denne gangen var det faktisk grønnsaker som var skikkelige, litt slappe noen av det, men fortsatt fullt brukende. Det er dessverre slik at det på butikken legger grønnsaker alt for seint ned i den kassen, så det renner nesten ut, og da er det ingen som vil ha det, da bør det komposteres.

Jeg betalte 75 kr for alt, det er et kupp.

Dette lå i kassen, blomkålen har litt sorte prikker, men det skjærer jeg bort, hvitløken er det en som har begynt å spire, ellers ser det veldig fint ut.

 

Her kan du se hvordan man redder grønnsaker som er slappe, dette trikse kan man bruke på omtrent alle grønnsaker. Når det ligger i kjøleskapet blir det dehydrerte.

Her kan du se hvordan man holder salaten frisk lenge

Hvordan koke brokkoli uten å bruke komfyren 

Jeg er på utkikk etter sponsorer og samarbeidspartnere. Ta gjerne kontakt 😊

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#reddgrønnsaker #Miljøvenlig #økonomisk #frukt #grønt

6 kommentarer

6 thoughts on “På sparebluss!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *