Last Updated:

Ørret/laks med Sandefjordsmør

Categories Alle oppskrifter, Fiskeretter

Fisk med sandefjordsmør er tradisjonell middag som lett lar seg konkurrere med nyere og sprekere retter, rett og slett for det er nydelig godt.  Man kan bruke den fisken og grønnsakene  man ønsker og liker. Jeg er ikke så glad i agurksalat, så jeg hadde gulrot og blomkål til. Sandefjordsmøret glemte jeg å ha med på bilde, men du kan se HER

Beregn 1-2 filetter av den fisken du ønsker å bruke, jeg hadde ørret

Smør/melkefri margarin

Ørret/laks filet steikes på varm panne til de er brun på begge sider, så kan man skru av platen og la de få ligge å hvile seg i pannen til resten er ferdig.

Sandefjordsmør finne du oppskrift på HER

Ønsker man agurksalat finner du oppskrift på HER

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

#Hverdagsmiddag #fisk #ørret #laks #makrell #Middag #middagstisps #matfrabunnen #hjemmelaget #Salat #salattilfisk #morsmiddag #tradisjonsmat #Sandefjordsmør  #saustilfisk #Melkefritt #glutenfritt #utenegg

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *