Opp og frem

Categories Blogg, Planter

I går innså jeg at jeg har gjerne ikke skaffet meg den enkleste eiendommen å vedlikeholde på mine eldre dager, men det er nå bare å ta en dag av gangen å ikke bekymre seg for noe som gjerne ikke kommer en gang. For rundt to år siden bygget jeg en avsats og en trapp ned i hagen, og det trengtes, for før kunne jeg ikke gå ned i det hele tatt. I fjord lagde jeg ferdig rekkverket etter å ha hengt å dinglet å balansert. Heldigvis ble jeg ferdig med rekkverket i går, nå gjenstår bare litt flikking, og toppbordet.

Tomatene mine har endelig begynt å bli rød, det hjalp nok å klippe de naken, men hovedårsaken er nok at vi endelig har fått sol og varme.

 

Siden det har regnet så skinnsykt mye her i år, så ser de fleste blomstene nokså miserable ut, men denne begoniaen har tydeligvis elsket det, for den har aldri vært så fin før.  Jeg kjøpte den for noen år siden og har tatt vare på knollen, og den har kost seg skikkelig.  Jeg sådde Lobelia  HER og HER i vår, de kom seint men er nydelig nå.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hage #balkongbonde #Vårløk #dyrkselv #diy #planter #terrassebonde #balkongbonde #Bonde #terrasse #dyrkpåterrassen #morsmiddag #mynte #mojito ##løpstikke #Oregano #Begonia #tomatplanter #Gressløk #lollorosso #dyrksalat #Georgine #Kornblomst #Smallungeurt  #Pulmonariaangustifolia #hagelykke #vedlikehold

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *