Mandag og litt travel dag, da er jo omelett perfekt, og denne gangen valgte jeg å lagde den uten ost eller kjøtt. Men det betyr ikke at du ikke kan ha det i😉, det er jo det som er det geniale med omelett. 

Til en person:

2 ferdig kokte poteter, rester som var i kjøleskapet

1 bit løk

1 bit paprika

1 stor sopp

1 liten gulrot som jeg raspet

Smør/melkefri margarin til steiking

3 egg

Salt

Pepper

Paprikapulver

1 ss gressløk fra fryseren, du kan også bruke vårløk eller andre typer urter.

Rens løken og findel den, del det kokte potetene, og surr i steikepannen og la det få litt farge. Findel par\prika og sopp og ha det i pannen, rens og rasp en gulrot, og ha i også. Bland egg, salt, krydder, og gressløk å  hell det over grønnsakene. La omeletten stå på middels varme, å kose seg til den er stivnet.

Server gjerne med et godt brød (glutenfritt for min del), og litt salat.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *