Last Updated:

Pølser med egg, tomatbønner og hjertesalat

Categories Alle oppskrifter, På sparebluss, Pølseretter

I påsken spiser vi gjerne både egg og pølser, og her er en enkel rett med begge deler, og der man ikke trenger lompe eller pølsebrød.

For meg holdt det med to pølser (brukte wienerpølser, men bruk det du har og liker) Man får kjøpt melkefrie pølser, heldigvis er nesten alle pølsene glutenfrie

2 egg

1/2 boks tomatbønner

2 blad med hjertesalat

Pølsene lagde jeg et kutt nesten langs hele pølsen, utenom endene.

Så brunet jeg det litt, snudde det, brukte en matpinnsett å utvide pølsene, og knakk et egg i hver. Så må det ligge i pannen til hviten er stivnet.

Tomatbønnene varmet jeg.

Vasket og tørket salatbladene, hadde i tomatbønner og la pølseeggene på toppen.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

6 kommentarer

6 thoughts on “Pølser med egg, tomatbønner og hjertesalat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *