Trimtur til Arguineguin

Categories Blogg

Jeg har vært på tur rundt omkring her, og i går gikk jeg til Arguineguin, det er en liten by/tettsted der det er adskillig flatere en her.

Jeg tok litt bilder så du kan se hvor jeg gikk.

 

Jeg gikk opp Nydalen og der veien slutter og stien begynner, er det en kunstner som bor i et steinhus. Hun har malt på disse steinene, herlig, ikke sant.

Det er nokså lite vegetasjon, det har vist knapt regnet på mange år.

Man kommer fort ned til sjøen, og der i fra  føller man stranden helt inn til Arguineguin.

Det ble en liten forfriskning før jeg tok bussen hjem.

#tur #Gran #canaria #grancanaria #Puerto #Rico #Puertorico #Tur #trapper #Syden #varme #januar #bli #sunn #Trening #morsmiddag

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Trimtur til Arguineguin

    1. Det er omtrent 2.5 timer. Det er mange plasser man kan sette seg ned å kose deg nesten hele veien. Og om man vil hjem igjen, så kan man gå opp i veien å ta buss eller taxi hjem igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *