Noa den nye smakstesteren

Categories Alle oppskrifter, Barnemat, Blogg, Julekaker, Søte gleder, søtegleder

Å ha gode smaks testere rundt seg er viktig. Jeg har ikke steikeovn som fungerer for tiden, og jeg ønsket å teste den nye deigen på kakemenn.  Da var jeg ikke verre på det en at jeg spurte en av naboene som også spiser glutenfri mat, om de ville ha deigen å teste den. Og selv om mammaen til Noa er en hardtarbeidende mamma, så tok hun seg tid til å kjevle ut og teste deigen.

Har du sett en så nydelig fin gutt, og så fornøyd. Utenom god mat, så elsker han biler og alt som beveger seg, noe klærne også gjenspeiler.

Mammaen til Noa skreiv følgende da hun sendte meg disse flotte bildene: Veldig god deig å jobbe med, steikte de på 180 grader i 10 minutter. De ble ikke seige. Noa digget de, og spiste halve brette.

Tusen takk for hjelpen, og omtalen, det var virkelig til stor hjelp, og veldig gøy at dere ville teste.

 

Se så fine kakene er 😍

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER    

 #middag #middagstips #hjemmelaget #matfrabunnen #kakemenn #glutenfriekakemenn #melkefriekakemenn #glutenogmelkefriekakemenn #Julekaker #godoppskrift #Tradisjonsmat #tradisjon #julebakst

4 kommentarer

4 thoughts on “Noa den nye smakstesteren

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *