Lårfilet av kylling i airfryer med salat og guacamole

Categories Airfryer, Alle oppskrifter, Kyllingretter

Da jeg var på Andøya med Bjørg hadde hun Airfryer, og den var litt avansert så man kunne stille inn alt mulig. Jeg ble veldig inspisert til å bruke mein lille airfryer som ikke har noen innstillinger utenom tid. Jeg fikk den på FINN.NO som jeg er stor fan av, og da kan man vel ikke klage på at den ikke har alle fasiliteter heller. Men den fungerer og tar ikke så stor plass, og maten blir kjempegod i den. Det morsomme var at jeg fikk så lyst på kyllinglår, men det var ikke å oppdrive. Og da jeg så noe som stod lår på, ja da tok jeg den glad og lykkelig med, for å oppdage at det var lårfilet. Men pyttand, det var jo like godt dette, så ingen skade skjedd.

Man må på ingen måte ha airfryer for å lage denne, man kan steike den på panne, eller i steiovnen på 180 grader i omtrent like lang tid som i airfryerene. 

Til 1 person:

2 fileter av lår

Grillkrydder, eller man bruker det krydderne du ønsker.

Jeg tok grillkrydder på begge sidene, og rullet det sammen og la det i airfryer på 180 grader(og det er eneste temperaturen jeg har på min airfryer 😂😄😜, men det fungerer). Steikte den i rundt 12 minutter, og så snudde jeg den, og steikte i rundt 12  minutter til. Så lot jeg den hvile i 3-4 minutter.
Man må på ingen måte ha airfryer for å lage denne, man kan steike den på panne, eller i steiovnen på 180 grader i omtrent like lang tid som i airfryerene. 

Guacamole finner du oppskrift på HER

Ha den salaten du liker til, jeg tok det jeg hadde, og det var: Lollorosso, isberg, tomat, nepe og mango.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#Glutenfritt #melkefritt #Hjemmelaget #matfrabunnen #Middag #middagstisp #Morsmiddag #Hvaskalvihatilmiddag #airfryer #kylling #kyllingiairfryer #lårfiletavkylling

6 kommentarer

6 thoughts on “Lårfilet av kylling i airfryer med salat og guacamole

    1. Optimist er du virkelig, alltid blir og glad, en skikkelig Trønder 😊💕. Airfryer er toppen, så den kommer jeg til å bruke mye fremover.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *