Jeg ser en ende……

Categories Blogg, Planter

Vinteren er noe jeg bare må igjennom, noe jeg liker med den tiden dessverre. Men det har vært fantastisk å være borte i tre hele uker i sol, lys og varme, det har reddet meg. Men nå ser jeg lyset i vintertunellen! Det nærmer seg vår og det er bare så fantastisk tid, ønsker virkelig at vi får en nydelig vår og sommer i år.

Har du lyst å se hvordan jeg produserer jord om vinteren, slik at jeg har næringsrik jord til plantene, da kan du se HER og HER

I går satt jeg litt ute på terrassen godt innpakket og tok en kopp te, og for å se om det var tegn til liv i pottene og bedene mine, og det var det heldigvis.

Timian og påskeliljene er begynt å titte frem.

 

Snøklokker

 

Syrinhortensia

 

Liljer

Oregano

 

 

Salvie

Kattemynte

Prydbusk

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#vår #detspirer  #bokashi #morsmiddag

6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg ser en ende……

  1. Her hvor jeg bor blir det ikke ordentlig vår før sist i april/ først i mai, og ofte ligger snøen helt til juni også. Og dèt passer meg og min kropp veldig bra! Jeg tåler ikke varme, og blir ofte syk når det er for varmt. Selv med kort sesong greier vi å dyrke litt grønnsaker, men det krever selvsagt litt mer planlegging. 😉
    Godt at vi er forskjellige, sant! 😀

    1. Ja da bor du på rette stedet. Jeg burde i grunn ha bod i varmere strøk. 😉
      Vi er i klimasone 1-2 og da blir det tidligere vår normalt sett. Her jeg bor er det gjerne seinere en mange andre steder fr jeg bor litt oppe på en topp.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *