Last Updated:

Hverdagsmagi 🌟

Categories Blogg

Små gleder i hverdagen skal man ikke kimse av, de er mange flere av de en det store og begivenhetsrike hendelsene. Jeg skal ikke si at ikke de er veldig kjekke også, som da jeg hadde 60 årsdag først afternoon the med de fleste av vennene mine og så på Cornelius sjømatresturant med mine barn og bonusfamilie. 

 

Dere har sikkert lagt merke til at det har kommet en ny blogg som heter Hverdagsmagi, og hun som har bloggen kjenner jeg godt. Det er en koselig blogg om hverdagslige ting, og små gode øyeblikk, ta gjerne en titt innom henne. Og i går fikk jeg et magisk øyeblikk da jeg var i postkassen, så lå det en pakke nettopp fra min bloggvenninne med magiske øyeblikk.  Det var julekort og tre Nerosjokolader, noe av det beste jeg vet. Og tror du ikke at det må ha vært en rampenisse eller noe her, for etter 5 minutter var alle tre sjokoladene borte.

Del gjerne med venner og kjente.  😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

 

#smågleder #hverdagsmagi #hverdagslykke #hverdagsligegleder #Morsmiddag

8 kommentarer

8 thoughts on “Hverdagsmagi 🌟

  1. Så kjekt du likte gaven 🙂 Og takk for at du nevnte meg og bloggen in innlegget ditt. Ja de rampenissene, de rampenissene.. Lag deg en fin søndag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *