Hvert år tenker jeg at NÅ i år skal jeg ha laget og gjort alt i god tid før jul, men har jeg fått gjort det???? NEI! Det er det samme om igjen og om igjen, så i dag har jeg stresset som bare det for å få gjort det jeg må, så jeg får pakket og levert fra meg julegaver osv. Da er det bare helt nydelig å kunne stikke hånden ned i fryseren å bare tine middagen, som jeg gjorde i dag. Når jeg lager kjøttsaus eller taco, så lager jeg alt mer en jeg trenger, så når det dukker opp slike dager som i dag, da har jeg middag på få minutter. Hurra for rester, det var bare å koke pasta(glutenfri for min del) og varme kjøttsaus,  rett og slett “perfekt”.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

 

#taco #kjøttsaus #Bolognese #Middag #middagstips #frysnesrester #rester #Spisoppmaten #restemiddag Glutenfritt #melkefritt Hjemmelaget #matfrabunnen #Morsmiddag #julestia

6 kommentarer

6 thoughts on “Hurtig Bolognese på travle dager

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *