Last Updated:

Randi sine tørre vafler, skummelt god! Spiselig julegave

Categories Alle oppskrifter, Julekaker, Søte gleder, søtegleder, Spiselige gaver

Da jeg var hos min venninne Randi i går så fikk jeg en spiselige julegave, og gjett om jeg ble glad. Tørre vafler har jeg ikke smakt før, de var nydelig smak og konsistens på. De er naturlig glutenfri, og kan lett lages melkefri også.

1/2 kg potetmel

250 g sukker

3 egg

250 g smeltet smør/laktosefritt/melkefrittplantemargarin

3 ts bakepulver

Lag eggedosis med å piske egg og sukker til det er hvitt og glatt.

Smelt smøret

Ha i litt etter litt mel med bakepulveret og smør, og rør forsiktig mellom hver gang til alt er brukt opp. Bruk vaffeljern å ha godt med smør på jernet så kakene ikke henger fast.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

 

 

#tørrevafler #naturligglutenfri #melkefri #Julekaker #tradisjonsmat #tradisjonellejulekaker #jul #julebakst #Spiseligegaver #gaver #morsmiddag

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Randi sine tørre vafler, skummelt god! Spiselig julegave

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *