Hjortepølse fra Voss

Categories Alle oppskrifter, Hjort, Pølseretter

For en  tid tilbake fikk jeg en pølse av Hjort av min venninne Britt Elin. Den har blitt liggende i fryseren, for jeg ville ha den en gang når jeg kunne dele med noen, og hva er vel kjekkere en å kunne spise den sammen med Miriam(minstejenten). Du hendelse hvor god og smakfull den hjortepølsen var, det er da man kjenner kvaliteten på hjemmelaget mat.

Siden Miriam elsker kålrotstappe ble middagen enkel og grei Hjortepølse som måtte trekke i rundt 20 minutter siden den var rå, kålrotstappe finner du oppskrift på HER

Del gjerne innlegget med venner og familie😊 Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#pølseavhjort #hjortepølse #hjort #hjortekjøtt #Hjortemiddag. #hjemmelaget #matfrabunnen #Glutenfri #melkefri #Middagstips #Morsmiddag #Matfravestlandet #tradisjonsmat #kålrotstappe #kålrabistappe #rosenkål #Bacon #enkelt #godt #uten melk #uten gluten #Middagstips  #Middag #morsmiddag #allergi  #Mat #fra #bunnen #Hjemmelaget #naturlig #glutenfrtitt #melkefritt

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *