Hjortebiff med fløtegratinerte poteter

Categories Alle oppskrifter, Hjort, Kjøttretter

I går kom Kari nabo på middag, og jeg ville ha noe godt men enkelt til middag, og hva er vel enklere en dette.

HER finner du oppskrift på fløtegratinerte poteter, jeg hadde 5 fedd hvitløk og så brukte jeg laktosefri fløte

De var nokså små stykker med biff, så de steikte jeg på pannen i to omganger Steiking av biff HER. 

Min bror og flere til som har forsøkt å steike biff på denne måten, går aldri tilbake til den vanlige måten å steike biff på.

Jeg hadde steikt sjampinjong  og brokkolini til.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hjortebiff #hjort #hjortekjøtt #Festmat #Nydelig #laktosefri  #matfrabunnen #hjemmelaget #Morsmiddag #glutenfritt #middagstisp #helgemat #Nydeligmiddag

4 kommentarer

4 thoughts on “Hjortebiff med fløtegratinerte poteter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *