Hjemmelaget kokosyoghurt med frukt og bær

Categories Alle oppskrifter, Diverse retter, Minus melkeprodukter, Søte gleder

Hjemmelaget kokosyoghurt er bra både for mage og blodsukker osv.

Da min tidligere gode venn og nabo Bjørg flyttet hjem igjen til Andenes fikk jeg masse forskjellig hun ikke ville ha med seg. Jeg fikk blant annet en stor jordbærkrukke med ville jordbær, det heter gjerne markjordbær. Og så fikk jeg juleservietter så jeg har resten av mine juler fremover, så de har jeg begynt å bruke til hverdags, jeg er jo veldig glad i rødt så hvorfor ikke.

Kokosyoghurt finner du oppskrift på HER, når jeg finner Berit Nordstrand sin kokosyoghurt til halv pris hender det jeg kjøper den så jeg har til variasjon, for den smaker litt annerledes en min.

Jeg hadde økologisk banan

Hjemmedyrket jordbær

Bjørg sine markjordbær

Ananas det har jeg aldri funnet økologisk

Man kan ha i hvilke som helst bær eller frukt man ønsker og har.

Dette er en sunn dessert, når man er fysen på noe godt, eller et enkelt mellommåltid, da kan man gjerne ha frø eller havregryn i for å få mer mat i den.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#kokosyoghurt #Hjemmelagetkokosyoghurt #Godtforhelsen #Magevennlig #Lavkarbovennlig #Matfrabunnen #hjemmelaget #glutenfri #melkefri #Eggefri #Dessert #sunndessert #mellommåltid #Lunsj #lunch # økologiskebær #hjemmedyrkedejordbær #markjordbær

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *