Last Updated:

Deilig morgen og om litt er jordbærene klar

Categories Blogg, DIY, Planter

Deilig med sol og varme på terrassen, de er fantastisk å ta med frokosten ut, dette er jo det jeg lengter etter hele året.

Jordbærplantene jeg plantet i vår trives, og det er utrolig at de kommer så store fine bær første året., og litt tidlig. Men akkurat det er bare rein lykke….

 

HER kan du se når jeg plantet plantene i vår, og HER kan du lese om den fantastiske jorden jordbærplantene tydeligvis elsker.

 

Nå måtte jeg ha netting på, uten blir det fuglemat.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hage #balkongbonde #Vårløk #dyrkselv #diy #planter #terrassebonde #balkongbonde #Bonde #terrasse #dyrkpåterrassen #morsmiddag #mynte #mojito ##løpstikke #Oregano #Begonia #tomatplanter #Gressløk #lollorosso #dyrksalat #Georgine #Kornblomst #Smallungeurt  #Pulmonariaangustifolia #hagelykke #jordbærplanterpåterrassevegggen #jordbærplanterkorona #jordbærplanter #jordbær #Nytteveksterpåterrassen

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *