De vokser og gror på forsiden av huset også

Categories Blogg, Planter

På forsiden av huset er det veldig lite sol, og noen steder er de ikke sol i det hele tatt. Det har regnet nesten ustanselig i en uke, og varmen lar vente på seg, så på denne siden går alt litt seinere en på solsiden av huset.

Jeg fikk denne for to år siden av min snille hageglade naboen Sissel, det er ridderspore som tydeligvis koser seg veldig i bokach jord og kassen jeg bygget.

 

De spretter snart ut.

 

Jeg kjøpte meg en klatrehortensia, så får vi se hvordan den blir, det kan bli fullt i kassen.

 

 

Sneglene elsker denne, så jeg får se om de overlever sesongen.

En stakkars peon som ikke får mye sol, og som nesten er kneblet av riddersporen

 

Skaugum begoniaen leverer, de tåler det meste og vokser og blomstrer uavbrutt til oktober. De lilla blomstene bak heter noe med lam i navnet, men jeg husker ikke navn.

Toppløken jeg plantet kommer nesten en måne seinere her en på andre siden, men nydelig er de.

En av plastpottene jeg sprayet i fjord, den måtte få en fin blomster, og den ser heldigvis ut til å trives.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#planter #ridderspore #Peon #klatrehortensia #Georgine #Skaugumbegonia #Toppløk #Hage #terrasse #Sommer #lykke #BAlkong #inngangsparti #morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *