Bbq med salat og båtpoteter

Categories Alle oppskrifter, Grill mat

De er to ting jeg ikke har funnet frem i år, og det er kullgrillen og solparasollen, rett og slett for det ikke har vært brukt for de. De har regnet konstant i hele sommer, så når folk snakker om høst forstår jeg ikke en ting, for det har jo ikke vært sommer.

Jeg fant en grillribbe på halv pris, og det fikk jeg saltende lyst på, så jeg tvang min gode nabo Kari på middag. Jeg brukte den elektriske grillen på kjøkkenet, for ute sipte regnet ned.

 

Det er så sjelden at jeg griller at jeg ikke skjønte at ribben var lagt i tre lag, så den ble steikt litt lenger en de 20 minuttene som stod på pakken 😁

Båtpotetene steikte jeg i ovnen HER

Så hadde jeg salat fra egen hage, med tomat, agurk, paprika og dressing.

Godt selskap og god mat, i all enkelhet.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#GrillingiBergen #Grilling  #Svineribbebbq #Matfrabunnen #Glutenfritt #melkefritt #Hjemmelaget #matfrabunnen #Middag #middagstisp #Morsmiddag #Hvaskalvihatilmiddag #hvaskaljeghatilmiddag #enkelt

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Bbq med salat og båtpoteter

  1. Kjære deg Randi. Jeg var ikke vanskelig å be. Nyyyydelig mat, flink vertinne😁
    Er nok min tur neste gang.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *