Alternativ til frokost eller lunsj.

Categories Alle oppskrifter, Diverse retter
Ønsker du det søtere kan man jo for eksempel honning eller lønnesirup på, jeg synes det er godt uten 🙂

Det blir ofte alt for mye brødmat, og da kan dette være en rask og enkel måte å lage en kjapp og enkel lunsj på. Jeg kunne ønske jeg kunne si at jeg har plukket bærene selv, men jeg kan skryte av å ha kjøpt de selv 😁. Jeg kjøper de billigste bærene i frysedisken, og de er kjempegode! Siden jeg tåler så dårlig melkeprodukter så lager jeg kokosyoghurt eller kjøper alt etter som det passer. Tåler man melkeprodukter bruker man selvfølgelig vanlig yoghurt.

 

 

Kokosyoghurt eller vanlig yoghurt

Bruk det frøene du ønsker, men jeg brukte:

Gresskarkjerner

Solsikkefrø

Sesamfrø

Man kan kjøpe kokosyoghurt, eller lage den selv HER. 

Bærene tines før man bruker de, man kan sette det til tining i kjøleskapet natten over.

Saftig og smakfull frokost eller lunsj, man kan ta med seg på jobb. Frøene i en pose, yoghurt og bær i en boks med lokk.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

Jeg er på utkikk etter sponsorer og samarbeidspartnere. Ta gjerne kontakt 😊

#Lunsj #Lunch  #kokosyoghurt #yoghurt #kokus #Fermetering #Frisk #tarmflora #Frø #Bær #frosne #bær  #Hjemmelaget #mat #fra #bunnen #enkelt #godt #middag #middagstips #Morsmiddag #glutenfritt #uten #gluten  #melk #melkefritt

2 kommentarer

2 thoughts on “Alternativ til frokost eller lunsj.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *