Last Updated:

Pølselapskaus med flatbrød og Kvitseidsmør

Categories Alle oppskrifter, Pølseretter

I dag har jeg også fått servert deilig middag, og denne gangen av Randi Iren. Pølselapskaus kan ikke bli feil, det er ekte tradisjonsmat, og nydelig godt.

1 pakke pølser eller korv

2 pakker lapskausblanding

Ca. 4 dl vann (mulig du må ha litt til, men begynn med det, for grønnsakene avgir også væske når det tiner)

Salt

Pepper

Jeg ville nok hatt min elskede buljong i, men det må man ikke.

Ha alle grønnsakene og vann i en panne og la det få koke til alt er mørt, ha i oppskåret pølse og smak til med salt og pepper.

Randi Iren hadde deilig flatbrød (glutenfritt for meg) og det nydelige Kviteseidsmør, det kunne jeg ha spist med skje.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

Jeg er på utkikk etter sponsorer og samarbeidspartnere. Ta gjerne kontakt 😊

#lapskaus #Enkelt #Pølselapskaus  #Hjemmelaget #mat #fra #bunnen #enkelt #godt #middag #middagstips #Morsmiddag #glutenfritt #utengluten  #melk #melkefritt

2 kommentarer

2 thoughts on “Pølselapskaus med flatbrød og Kvitseidsmør

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *