Rullekebab

Categories Kjøttretter

Det ble en god kvelds i går siden jeg hadde en gjest. Nå hadde jeg laget både den røde sausen  og krydderblandingen så det gikk fort å lage. 

Denne gangen hadde jeg lefser i stede for pitabrød, det er utrolig smaksrik middag.

Oppskriften på alt finner du HER, krydderblandingen Garam masala finner du HER

Jeg prosjonerte den røde sausen og frøs den ned, og siden vi var to som spiste tok jeg fire ut av fryseren. Og krydderblandingen er jo kjek å ha til diverse retter, og når man først blander de kan man like godt lage mye :-D. 

#kebab #rullekebab #lefser #wraps #pitabrød #Lammekjøtt #fårekjøtt #glutenfri #glutenfritt #smakfullt #sunt #godt #Middag #lørdagskos #fredagsmat #fredag  Mat #Middagstips #Laktosefri #blogg #matblogg. #grammasala #gram  #masala 

8 kommentarer

8 thoughts on “Rullekebab

  1. margarites: Jeg elsker lammekjøtt, men har mulignes spist kebab to ganger før, så jeg er ikke veldig bevandrett i disse serveringstedene :-D. Men utrolig godt når man lager det selv. Du kan lage med kyllingkjøtt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *