Kyllingbryst med tandori masala krydder

Categories Kyllingretter

Miriam var på middag og vi var enige om at kylling lett ble lite smak på så derfor hadde vi litt bacon på og krydret den med Tandori Masala krydder og salt. 

Dette mener jeg ikke inneholder salt, det må i så fall være lite om det er i, derfor kan man salt så mye som en vær ønsker, men likevel kunne bruke MASSE Tandoori Masala (elsker den smaken).

Jeg tror jeg må ønske meg lupe til jul, for alt er for liten skrift på 😉

 

Både Miriam og meg elsker Aioli (oppskrift HER) og det hadde vi selvfølgelig også til 🙂  Båtpoteter finner du oppskrift på HER

Du kan også se oppskriften HER på Kylling med Tandoori Masala krydder med selleri Pommes frites

og 

Her  på Tikka Masala 

 

 

 

348350_03nov2011.html

19 kommentarer

19 thoughts on “Kyllingbryst med tandori masala krydder

  1. frodith: det gjør jeg også, og datteren min som er så kresen er også veldig glad i det. Men jeg tror det er lett å like den type mat, den har fin fargesammensetning, og her i Norge lager vi den heller ikke så sterk 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *