Last Updated:

Tid for hjem på besøk med wraps av lammeskav

Categories Blogg, Kjøttretter

I fjord sommer bodde min kjære bonusfamilie hos meg i 14 dager siden tid for hjem var og pusset opp stuen dere, og endelig kommer det tv tirsdag. Da skal jeg opp til de å se det sammen med de blir kanon gøy

.

Glutenfrie wrapslefser er som det meste andre glutenfrie kjøpe maten litt tørre. Og siden den hadde vært i fryseren en tur var den litt ekstra tørr, så etter en omgang i ovnen var det bare å knekke den i fire he he. Og da var det bare å bruke kreativiteten, å legge lammeskav og salat lagvis på lefsebitene. Det ble faktisk godt når alt hadde fått blandet seg litt 😀

Til en person brukte jeg ca. 150 g lammeskav

Spisskumen

oregano

timian

salt

pepper

Hvitløk

Skrell og finhakk hvitløken ha den i pannen. Lammeskave skal tas rett ut av fryseren og i en panne med høy varme, men ta bare litt å litt i pannen så kjøttet blir steikt og ikke kokt.

Kjøtte er ferdig på noen få minutter, ha på krydder og salt etter ønske. Bruk en dressing du ønsker, men aioli er kanongodt til.

Og man bruker den salaten og grønnsakene man ønsker å ha i, for meg ble det isbergsalat, tomater, agurk og mais.

 

 

#bonusfamilie #Tid #for #hjem #tidforhjem #wraps #lammeskav #lam #fårekjøtt #enkelt #aioli #Middagstisp #mors #middag #morsmiddag #Oppskrift #mat #matblogg

2 kommentarer

2 thoughts on “Tid for hjem på besøk med wraps av lammeskav

  1. Spennende ..blei nok fint der 🙂 Så godt og ikke tørt ut på bildet her i alle fall… Gratulerer med bloggebursdagen også <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *