Jeg fikk en flaske med olje av snille gode Marit (søsteren til Margrethe i bonusfamilien min), og hun utfordret meg til å finne ut hvordan olje holder seg når den får urter i seg. Etter en undersøkelse viste det seg at E vitamin var den beste form for konserveringsmiddel, og det beste var at det har jeg en e vitamin  som er flytende.

Jeg fikk med en plastikkflaske også, men den har jeg ikke lyst å oppbevare noe i, så jeg tok det på en glassflaske. Jeg brukte løpstikk, for den gir så god smak, rosmarin for den har naturlig  bakteriehemmende  middel i seg, og hvitløk som dreper både bakterier og virus og ikke minst gir en nydelig smak. Så hadde jeg i oljen jeg fikk av Marit, og tre dråper e vitamin, så blir det spennende å se hvordan det blir om en stund. Jeg satte flasken i kjøleskapet.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#koserveringavolje #urteolje #Oljemedurter #Konserveringavurter #Dyrkselv #hjemmelaget #matfrabunnen #morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *