Tortilla med rester av steikt tosk, vannmelon og avokado

Categories Alle oppskrifter, Diverse retter, Tips til restemiddag

God fisk er gull verd, og denne torskbiten jeg ikke klarte å spise opp her om dagen ble en digg, enkel middag i dag.

Tortillalefse (glutenfri for min del)

Fiske rester

Avokado

Vannmelon

Agurk

Salat lollo rosso

Cremet Balsamico

Fisken lunket jeg på pannen, og når den var lun hadde jeg på lefsen. Vasket og renset salat, avokado, agurk og vannmelon.

Vannmelon passet veldig godt til, det høres gjerne merkelig ut, men det er bare å prøve, det ble en veldig frisk smak sammen med balsamico.

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#spisoppmaten #restemat #Middag #tortillamedtorsk ##sunnmiddag #Matfrabunnen #hjemmelaget #Middagstips #Middag #Morsmiddag ##glutenfri #melkefri #utenegg

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *