Tortilla med kylling

Categories Blogg, Diverse retter, Kyllingretter

Hva i alle dager skal jeg ha til middag???? Det er vel et av de spørsmålene man stiller seg selv og de man bor med stadig vekk. Da ble det dypdykk i fryseren, og der fant jeg tortillalefse, kylling og mais, så da var den saken klar. Det eneste jeg måtte kjøpe var salat.

Steike godt!

Jeg hadde ferdig steikt

kylling i fryseren som jeg bare varmet lett på pannen. Du må gjerne steike en filet eller overlår av kylling.

Ruccola salat

Isbergsalat

Agurk

Paprika

Søt paprika

Granateple

Mais

Vanlig kjøpt dressing i dag

Tortillalefse (jeg må bruke de glutenfrie, og jeg synes de er veldig gode)

Jeg renset og delte grønnsakene, vasket salaten(Et smart tips til oppbevaring av salat finner du HER )

Varmet tortillalefsen på en steikepanne, er man mange vil det nok lønne seg å ta de i ovnen.

Man trenger ikke varme kyllingen om man ikke ønsker det(om den er ferdig steikt da vell og merke), men jeg liker best lun/varm kylling.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Tortilla #Kylling #rester #Sunt #Godt #kjapt #middagstips #hva #skal #vi #ha #til #middag #morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Tortilla med kylling

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *