Forny blomsterpottene på en enkel og billig måte

Categories DIY, Planter

Det er gøy med forandring, og dette er superenkelt å gjøre og koster svært lite å gjøre.

Jeg kjøpte elektrikerteip i forskjellig bredde, de kan fås i forskjellig farge også. Pottene hadde jeg fra før, så de er vasket og tørket godt før jeg begynte. det som er greit med denne teipen er at den er litt elastisk så det er lettere  jobbe med enn vanlig teip.

Her begynte jeg med tape under potten og  limte tapen på skrå oppover og avsluttet inne i potten.

 

Her ble det rundt potten, det som ble utfordringen her var å få de fint der tapen endene møttes, dette må jeg øve mer på å få til.

Her limte jeg tapen på matpapir, jeg brukte den bredeste tapen, tegnet rundinger og klipte ut, og limte på potten. Dette var det vanskeligste synes jeg.

Veldig artig å jobbe med, og dette kan du gjøre med hva som helst, jeg har sett at noen har tatt på kjøleskapsdøren bla. Vil man ikke ha det lenger så er det forholdsvis enkelt å ta det bort igjen.

#DIY #Blomsterpotte #pimpe #opp #teip #elektrikerteip #blomster #pynt #morsmiddag #middagstips

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *