Last Updated:

Torsk med Karianne sin lettvinte nydelige Hollandaisesaus

Categories Blogg

I går fikk jeg torsk med Karianne sin Hollandaisesaus, den er bare så nydelig at jeg i grunnen har lyst å bare “kneke” potetene i sausen, og kun spise det😁.  Men nå elsker jeg jo torsk så det var ikke akkurat vont det heller. Tenk at en så enkel middag kan være så fantastisk god, har du ikke prøvd da bør du gjøre det 😉

Gult er kult, og man blir jo bare så glad av disse fargene, og tallerken er jo så delikat.

 

Fisken ble steikt på svak varme på steikepannen, med salt og pepper.

Jeg fikk kokte poteter, brokkoli, blomkål og grønne erter og ikke for å glemme Karianne sin helt magiske Hollandaise saus, og den er utrolig enkel å lage å få til.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#lettvintmat #Lettvintmiddag #Enkel #middag #enkelmiddag #Glutenfritt #laktosefri #Middag #Middagstips #Matfrabunnen #hjemmelaget #Morsmiddag #Torsk #Hollandaisesaus #Saus  #saustilfisk #saustiltorsk

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *