Taco av tacorester

Categories Blogg

Jeg er hos min datter og familie, og det hadde hatt besøk en helg og hat taco og det ble alt for mye kjøttdeig. Det frøs ned resten av kjøttdeigen, og da hadde vi middag på 1-2-3.

Å fryse rester av kjøttdeig uansett hvilke krydder man har i, er helt uproblematisk, om man avkjøler den raskt, og fryser den ned. Dette gjør jeg ofte selv, rett og slett for det fleste kjøttdeigpakkene inneholder mye mer en jeg kan spise i et måltid. Og så er det så utrolig greit å slippe å steike kjøttdeigen, da er den jo bare å varme, mens man skjærer opp det man ønsker til.

Vi hadde oppskåret mango, agurk, tomat, avocado, ruccola og crispisalat. Men man bruker det man liker og har.

Oppskrift på Taco finner du HER

Restere av tacolefser HER

Rester av tacorull

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Resteravtaco #taco #hvabrukermantacorestetil? #rester #spisoppmaten #Ikkekastmat #Bærekraftig #milljøvennlig #Tortillalefser #lefser Tacolefser #Glutenfrie #hvetetorilla #morsmiddag #

6 kommentarer

6 thoughts on “Taco av tacorester

  1. Vi må nok skjerpe oss mht. tacorester, skjønner jeg. Alt for ofte blir de stående i kjøleskapet til de blir kastet. Takk for tips. 😊

    1. Mitt råd er det å ha det i en pose eller skål og rett i fryseren. Får man lyst på dagen etter så tiner man den. Er det så lite at det likesom ikke er noe, ja da kan man jo bare vente til nest gang å fylle på, da blir det til slutt en ny middag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *