Last Updated:

Snitsel med sopp og steikte tomater

Categories Alle oppskrifter, Kjøttretter

Hva vi finne av glutenfri mat her i Puerto Rico overasker meg stadig. Jeg hadde ikke briller med meg, så Laila oppdaget disse snitslene, som var både av svin, okse eller kylling. Vi valgte oksesnitsel, med steikt sopp og løk, steikte tomater og litt brokkoli.

Dette ble skikkelig enkel middag, snitselene(som var glutenfrie) steikte vi på pannen i rundt 15 minutter, en hver var nok for oss.

Soppen og løken renset og delte vi og surret i smør/olje, og delte en tomat i to og steikte med. Poteter og brokkoli kokte vi.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Snitsel med sopp og steikte tomater

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *