En rusletur utviklet seg til en topptur!

Categories Blogg, Ut på tur

Etter flyturen ned her, så var ryggen og operasjonsåret, litt “såret” for å si det slikt, så turene har vært litt begrenset. Men vi har nå tuslet rundt og bestemt for neste sted vi kan forsøke å gå. Og vi begynte i grunnen i sentrum, og gikk å trakket så mye som jeg klarte, og jeg måtte sette meg ned både her og der.

Her er vi utforbi moloen og ser oppover fjellsiden som er på siden med stranden.

Vi utvidet litt og gikk en tur opp nydalen, der så vi noen trapper som vi bestemte oss for å prøve å gå , neste dag igjen. Det er jo så vakkert med disse buskene som blomstrer i alle farger.

 

Så gikk vi opp trappene for første gang, og det gikk ikke fort med meg, men jeg kom meg opp det rundt 350 trinnene. Da måtte jeg ha en laaannngg pause, og det må jo være lov etter kun tre uker etter en stor operasjon.

For å unngå mer asfalt en vi måtte, så gikk vi opp på snuplassen der man begynner å gå til Norgesplassen. Men vi gikk ned grusveien til Nydalen igjen. Og jeg var fint ferdig, så jeg måtte hvile både lenge og vell.

 

Men vi måtte jo prøve igjen en dag, og da gikk det mye lettere, og da gikk vi ned veien igjen. Og her ser dere utsikten fra utsiktspunktet på toppen. Så muligens ingen topptur, men topp nok for meg akkurat nå

 

8 kommentarer

8 thoughts on “En rusletur utviklet seg til en topptur!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *