Smørbrød med ørret, egg og reker

Categories Alle oppskrifter, Eggeretter, Fiskeretter, Tips til restemiddag

Det hører til sjeldenheten at det matvraket jeg er  ikke har lyst på mat. Derfor ble det et smørbrød i dag med rest av en ørretmiddag, kokt egg og reker. Og det var ikke noe i veien med matlysten da nei.

Jeg hadde en stor brødskive, skar brøde på langs, de glutenfrie brødene er så små.

1 kokt egg

Litt ferdig kokt ørret/men bruk gjerne laks.

Reker som jeg rensket

Salat

Majones

Sitron

Agurk

Så hadde jeg litt syltet rødløk for fargens skyld.

Enkel og grei middag altså.

Har du lyst å være med å stemme frem matbloggen så kan du se HER

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER    

#Middag #middagstips #fisk #smørbrødmedsjømat #Matfrabunnen #hjemmelaget Glutenfri #Middagstips #morsmiddag #Smørbrødtilmiddag #enkelt #godt #matlei

2 kommentarer

2 thoughts on “Smørbrød med ørret, egg og reker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *