Salat med tacochips

Categories Alle oppskrifter, Salater

Når ikke det er tegn til sommer, da må jeg bare lage litt sommer selv.

Jeg har masse salat ute på terrassen og den må jeg benytte meg av så mye som mulig, så jeg har salat nesten til alle måltider. Men i dag ble det middagen, og jeg er overasket over hvor deilig det var med snuste tacochips i.

Lollorosso

Isbergsalat, men bruk den salaten du har

Agurk

Tomat

Granatepler

Avokado

Jeg har masse melon så da ble det med en bit av den også, smaker nydelig til.

2 kokte egg

Tacohips

Olivenolje

Salaten ble vasket, tørket og delt litt, avokadoen renset og delt, granateplene banket jeg ut frøene, tomat og agurken delte jeg i biter. Helte over litt olivenolje, og knuste litt tacochips og hadde litt ekstra til.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Salat #sommersalat #Lettmat #enkelmat #hjemmelaget #hjemmedyrket #Matfrabunnen #Glutenfritt #melkefritt #middagstips #Middag #morsmiddag #Lunsj #Luch

2 kommentarer

2 thoughts on “Salat med tacochips

  1. Dette så jo skikkelig sommerlig og godt ut 😀

    Lag deg en fin torsdag!
    Her regner det i bøtter og spann,,,, men det må da snu en gang 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *