HJELP, sommeren drukner!

Categories Blogg

Himmel å hav, hva har vi gjort for å fortjene dette??????? Det bare øser ned, ikke bare litt men konstant og uavbrutt!!! Jeg var ute et nødvendig æren med William, og da jeg kom inn noen minutter seinere, måtte jeg skifte alle klærne selv om jeg hadde regnkåpe på meg.

Vintervibber med teppe.

 

Vi vanner ikke i Bergen, vi tømmer vannet av plantene så de ikke drukner.

 

De er en som koser seg i armkroken, han tar det knusende med ro, og er overhode ikke værsyk som meg.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#drittvær #forbannadrittvær #Bannadedrittvær #Bergen #vestlandet #sommer #Høst #vinter #morsmiddag

4 kommentarer

4 thoughts on “HJELP, sommeren drukner!

  1. Vi får gjøre det beste av det inne😁 eg ber til øvre makter om fint vær,ser ut for at han ikke vil høre på det🤣

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *